Centralni tranzitni prsten oko centra grada zamišljen je kako bi se izbegli problemi vezani za preteranu disperziju saobraćaja u Šapcu, a koja je uslovljena nedostatkom pravih tranzitnih pravaca. Uvođenjem prstena po čijem bi obodu prioritet imao automobilski saobraćaj, oslobodila bi se većina ostalih ulica u gradu za kretanje pešaka i biciklista, te za stvaranje zelenih koridora. Tranzitne ulice centralnog prstena bile bi minimalne širine kolovoza, bez bočnih parkinga, kako bi se ostvario što brži protok motornog saobraćaja. Samim tim, u njihovim presecima uglavnom bi ostalo dovoljno mesta za bogat pojas zelenila, a u nekima i za biciklističke staze. Uvođenjem biciklističkih staza, zakonski bi se onemogućilo kretanje biciklista po kolovozu, što bi takođe pozitivno uticalo na brzinu protoka automobilskog saobraćaja. U većem delu prstena, gde god je to moguće, bilo bi poželjno isključiti i kretanje vozila javnog prevoza. Ulica Partizanska tranzitna - centralni pr...
Zašto ne bi spojio na primer plavu i zelenu liniju, pa da ljudi ne moraju da presedaju ako idu negde dalje ?
ReplyDeleteImaš li ideju kuda bi išle lokalne (tipa Mišar-Štitar), prigradske i međugradske linije ? Treba ih posmatrati sve zajedno, jer treba da se dopunjuju.
ReplyDeleteDa li kružna linija ima "okretnicu" na kojoj ostane da stoji do sledećeg termina polaska ? Možeš li da proceniš uobičajeno vreme stajanja ? Da li će to vreme da bude dovoljno malo da putnici budu raspoloženi da čekaju nastavak putovanja ?
ReplyDelete