Skip to main content
Prvi predlozi rasporeda linija gradskog prevoza u Šapcu.

Comments

  1. Zašto ne bi spojio na primer plavu i zelenu liniju, pa da ljudi ne moraju da presedaju ako idu negde dalje ?

    ReplyDelete
  2. Imaš li ideju kuda bi išle lokalne (tipa Mišar-Štitar), prigradske i međugradske linije ? Treba ih posmatrati sve zajedno, jer treba da se dopunjuju.

    ReplyDelete
  3. Da li kružna linija ima "okretnicu" na kojoj ostane da stoji do sledećeg termina polaska ? Možeš li da proceniš uobičajeno vreme stajanja ? Da li će to vreme da bude dovoljno malo da putnici budu raspoloženi da čekaju nastavak putovanja ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ULICE / CENTRALNI TRANZITNI PRSTEN

Centralni tranzitni prsten oko centra grada zamišljen je kako bi se izbegli problemi vezani za preteranu disperziju saobraćaja u Šapcu, a koja je uslovljena nedostatkom pravih tranzitnih pravaca. Uvođenjem prstena po čijem bi obodu prioritet imao automobilski saobraćaj, oslobodila bi se većina ostalih ulica u gradu za kretanje pešaka i biciklista, te za stvaranje zelenih koridora. Tranzitne ulice centralnog prstena bile bi minimalne širine kolovoza, bez bočnih parkinga, kako bi se ostvario što brži protok motornog saobraćaja. Samim tim, u njihovim presecima uglavnom bi ostalo dovoljno mesta za bogat pojas zelenila, a u nekima i za biciklističke staze. Uvođenjem biciklističkih staza, zakonski bi se onemogućilo kretanje biciklista po kolovozu, što bi takođe pozitivno uticalo na brzinu protoka automobilskog saobraćaja. U većem delu prstena, gde god je to moguće, bilo bi poželjno isključiti i kretanje vozila javnog prevoza. Ulica Partizanska tranzitna - centralni pr...

SAOBRAĆAJNA MAPA GRADA

na sledećem linku možete pogledati >>> interaktivnu google mapu <<<

ULICE / TRANZIT DRUGOG REDA / javni prevoz

Kroz tranzitne ulice drugog reda prolazila bi vozila javnog prevoza, ali i automobilski saobraćaj srednjeg intenziteta. Kolovoz i dalje treba zadržati na minimalnim širinama, a u ovim ulicama dozvoliti počne parkinge. Samim tim, ali i prisustvom autobuskog saobraćaja, ove ulice postaju manje privlačne od centralnog tranzitnog prstena za korisnike automobila koji žele brzo da stignu do svog odredišta. U presecima ovih ulica takođe treba odvojiti mesto za bogat pojas zelenila, a gde je to moguće i za biciklističke staze. Ulica Koste Abraševića - naspram parka tranzit drugog reda - javni prevoz Jednosmerna (drugi krak tranzita sa druge strane parka) Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Koste Abraševića - naspram Biblioteke tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmerna Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Ante Bogićevića tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmern...