Skip to main content

SAOBRAĆAJNA MAPA GRADA


na sledećem linku možete pogledati
>>> interaktivnu google mapu <<<

Comments

  1. Dodaj po neki primer preseka ulice iz neke druge kategorije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sugerisano mi je da uradim prave preseke u CAD-u, pa sam odustao malo od ovih streetmix-eva :) Imam ih doduše raznih na kompu.

      Delete
  2. Ne sviđa mi se što je parkić kod Radničkog skroz opasan prometnim drumovima. Tesan kontakt parka i motoraškog druma je generalno loša ideja, za parkove je vazda bolje da budu ušuškani među zgrade ili među kulturnije sokake.
    Konkretno što se tiče ovog parkića, ja bih premestio i busko stajalište u Koste Abraševića, a iskoristio bih nepostojanje kolskih ulaza naspram sokolskog doma da tu deonicu potpuno zatvorim za motorna vozila, odnosno da napravim plato koji se nastavlja na park. Baš u tom delu parka se nalazi dečje igralište, a mnogo je dobar osećaj da pustiš dete na tobogan i da ne tripuješ da će ga neko unakaziti ako prošeta 5 metara dalje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ULICE / CENTRALNI TRANZITNI PRSTEN

Centralni tranzitni prsten oko centra grada zamišljen je kako bi se izbegli problemi vezani za preteranu disperziju saobraćaja u Šapcu, a koja je uslovljena nedostatkom pravih tranzitnih pravaca. Uvođenjem prstena po čijem bi obodu prioritet imao automobilski saobraćaj, oslobodila bi se većina ostalih ulica u gradu za kretanje pešaka i biciklista, te za stvaranje zelenih koridora. Tranzitne ulice centralnog prstena bile bi minimalne širine kolovoza, bez bočnih parkinga, kako bi se ostvario što brži protok motornog saobraćaja. Samim tim, u njihovim presecima uglavnom bi ostalo dovoljno mesta za bogat pojas zelenila, a u nekima i za biciklističke staze. Uvođenjem biciklističkih staza, zakonski bi se onemogućilo kretanje biciklista po kolovozu, što bi takođe pozitivno uticalo na brzinu protoka automobilskog saobraćaja. U većem delu prstena, gde god je to moguće, bilo bi poželjno isključiti i kretanje vozila javnog prevoza. Ulica Partizanska tranzitna - centralni pr...

ULICE / TRANZIT DRUGOG REDA / javni prevoz

Kroz tranzitne ulice drugog reda prolazila bi vozila javnog prevoza, ali i automobilski saobraćaj srednjeg intenziteta. Kolovoz i dalje treba zadržati na minimalnim širinama, a u ovim ulicama dozvoliti počne parkinge. Samim tim, ali i prisustvom autobuskog saobraćaja, ove ulice postaju manje privlačne od centralnog tranzitnog prstena za korisnike automobila koji žele brzo da stignu do svog odredišta. U presecima ovih ulica takođe treba odvojiti mesto za bogat pojas zelenila, a gde je to moguće i za biciklističke staze. Ulica Koste Abraševića - naspram parka tranzit drugog reda - javni prevoz Jednosmerna (drugi krak tranzita sa druge strane parka) Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Koste Abraševića - naspram Biblioteke tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmerna Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Ante Bogićevića tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmern...