Kroz tranzitne ulice drugog reda prolazila bi vozila javnog prevoza, ali i automobilski saobraćaj srednjeg intenziteta.
Kolovoz i dalje treba zadržati na minimalnim širinama, a u ovim ulicama dozvoliti počne parkinge. Samim
tim, ali i prisustvom autobuskog saobraćaja, ove ulice postaju manje privlačne od centralnog tranzitnog prstena za korisnike automobila koji žele brzo da stignu do svog odredišta.
U presecima ovih ulica takođe treba odvojiti mesto za bogat
pojas zelenila, a gde je to moguće i za biciklističke staze.
Ulica Koste Abraševića - naspram parka
tranzit drugog reda - javni prevoz
Jednosmerna
(drugi krak tranzita sa druge strane parka)
(drugi krak tranzita sa druge strane parka)
Autobuski saobraćaj
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Ulica Koste Abraševića - naspram Biblioteke
tranzit drugog reda - javni prevoz
Dvosmerna
Autobuski saobraćaj
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Ulica Ante Bogićevića
tranzit drugog reda - javni prevoz
Dvosmerna
Autobuski saobraćaj
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Ulica Vojvode Mišića
tranzit drugog reda - javni prevoz
Dvosmerna
Autobuski saobraćaj
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Šta znači "povučena regulacija" ?
ReplyDeleteHteo sam reći da se ne dozvoli gradnja objekata na regulacionoj liniji koja deli javnu od privatne površine. Dakle, kao što se vidi na streetmix primeru, kuće su odvojene od trotoara, kako bi se mogla stvoriti tampon zona zelenila za koju nema mesta u preseku same ulice.
DeleteNadam se da ta zabrana neće važiti retroaktivno :).
DeletePa nikad ne važi...
DeletePlaniraš li autobuska stajališta na samoj kolovoznoj traci, bez niše ? To bi značilo da i automobili treba da se kreću u ritmu autobusa, i smanjilo bi obim automobilskog saobraćaja.
ReplyDeleteNisam razmišljao o tome, ali kao što sam napisao, cilj i jeste da se destimulišu vozači automobila.
DeletePa da, zato ti i sugerišem. Mada s druge strane, to bi napravilo veću gužvu. Verovatno vredi porazmisliti i odvagati.
Delete