Centralni tranzitni prsten oko centra grada zamišljen je kako bi se izbegli problemi vezani za preteranu disperziju saobraćaja u Šapcu, a koja je uslovljena nedostatkom pravih tranzitnih pravaca.
Uvođenjem prstena po čijem bi obodu prioritet imao automobilski saobraćaj, oslobodila bi se većina ostalih ulica u gradu za kretanje pešaka i biciklista, te za stvaranje zelenih koridora.
Tranzitne ulice centralnog prstena bile bi minimalne širine kolovoza, bez bočnih parkinga, kako bi se ostvario što brži protok motornog saobraćaja. Samim tim, u njihovim presecima uglavnom bi ostalo dovoljno mesta za bogat pojas zelenila, a u nekima i za biciklističke staze. Uvođenjem biciklističkih staza, zakonski bi se onemogućilo kretanje biciklista po kolovozu, što bi takođe pozitivno uticalo na brzinu protoka automobilskog saobraćaja.
U većem delu prstena, gde god je to moguće, bilo bi poželjno isključiti i kretanje vozila javnog prevoza.
Ulica Partizanska
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Bogat pojas zelenila
Bici staze
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Ulica Kajmakčalanska
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Đukanovića sokak
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
tranzitna - centralni prsten
Dvosmerna
Povučena regulacija
Bogat pojas zelenila
Bici staze
Comments
Post a Comment