Skip to main content

JAVNE GARAŽE


Na pojedinim mestima (pre svega na obodu tranzitnog prstena), pojaviće se javne garaže. Predlozi za pozicije garaža, pridodati su danas na interaktivnu google mapu.

Comments

  1. Mnogo garaža, ovako na prvi pogled. Imaš li neki proračun, kolko bi u njima bilo parking mesta ? Da li bi da sklanjaš sav ulični parking unutar tog tranzita, kakav je odnos sadašnjeg i planiranog broja parking mesta ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 garaže sam planirao. Ove koje su zagasitije su prvi izbor, ali sam zbog problematične realizacije uzeo alternativne lokacije koje su predstavljene ljubičastom bojom. Dakle, ljubičaste su garaže, a zagasito ljubičaste su predlozi koji bi eventualno zamenili neke od njih...
      Što se tiče raspodele mesta, ja mislim da bi za početak najbolje bilo mesta u garaži čuvati za posetioce, a stanarima obezbediti parking unutar prstena i ne dozvoliti posetiocima pristup tome.

      Delete
    2. Pretpostavljam da je obrnuto bolje. Parking za posetioce će imati veću frekvencu uparkiravanja, pa je za njega bitnije da bude usput, to jest na samoj ulici, tako je udobnije. A kontrolu pristupa je lakše odraditi na ulazu u garaže.
      Mada mi neće smetati ni ako ovo bude rešeno neudobno :P.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ULICE / CENTRALNI TRANZITNI PRSTEN

Centralni tranzitni prsten oko centra grada zamišljen je kako bi se izbegli problemi vezani za preteranu disperziju saobraćaja u Šapcu, a koja je uslovljena nedostatkom pravih tranzitnih pravaca. Uvođenjem prstena po čijem bi obodu prioritet imao automobilski saobraćaj, oslobodila bi se većina ostalih ulica u gradu za kretanje pešaka i biciklista, te za stvaranje zelenih koridora. Tranzitne ulice centralnog prstena bile bi minimalne širine kolovoza, bez bočnih parkinga, kako bi se ostvario što brži protok motornog saobraćaja. Samim tim, u njihovim presecima uglavnom bi ostalo dovoljno mesta za bogat pojas zelenila, a u nekima i za biciklističke staze. Uvođenjem biciklističkih staza, zakonski bi se onemogućilo kretanje biciklista po kolovozu, što bi takođe pozitivno uticalo na brzinu protoka automobilskog saobraćaja. U većem delu prstena, gde god je to moguće, bilo bi poželjno isključiti i kretanje vozila javnog prevoza. Ulica Partizanska tranzitna - centralni pr...

SAOBRAĆAJNA MAPA GRADA

na sledećem linku možete pogledati >>> interaktivnu google mapu <<<

ULICE / TRANZIT DRUGOG REDA / javni prevoz

Kroz tranzitne ulice drugog reda prolazila bi vozila javnog prevoza, ali i automobilski saobraćaj srednjeg intenziteta. Kolovoz i dalje treba zadržati na minimalnim širinama, a u ovim ulicama dozvoliti počne parkinge. Samim tim, ali i prisustvom autobuskog saobraćaja, ove ulice postaju manje privlačne od centralnog tranzitnog prstena za korisnike automobila koji žele brzo da stignu do svog odredišta. U presecima ovih ulica takođe treba odvojiti mesto za bogat pojas zelenila, a gde je to moguće i za biciklističke staze. Ulica Koste Abraševića - naspram parka tranzit drugog reda - javni prevoz Jednosmerna (drugi krak tranzita sa druge strane parka) Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Koste Abraševića - naspram Biblioteke tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmerna Autobuski saobraćaj Bogat pojas zelenila Bici staze Ulica Ante Bogićevića tranzit drugog reda - javni prevoz Dvosmern...